söndag 22 maj 2011

Busy little bee

Oj oj, vilket väder det har varit i helgen! Vi har varit ute hela långa dagarna och har bland annat slitit med allt byggskräp som blivit kvar efter snickarna. Har haft en kontainer hemma för andra helgen i rad, fullt upp alltså. Och det var inte svårt att fylla dem heller.

Har även flyttat ut alla djur på sommarbete i olika hagar. Alla var mycket glada! Fåren glömde bort att de hade lamm som skrek efter dem och Rival och de andra trippade förtjust fram i skogen på väg till betet där det sedan blev fullt rejs.

Till lunch idag gjorde jag rabarberpaj och det som blev kvar tog jag med till Forserum och gav mamma tillsammans med lite frallor jag gjorde igår.

När jag inte har pysslat med något utan bara suttit och tittat på älskade Axel när han sovit i vagnen har jag upptäckt några andra som också jobbar och sliter. Var tvungen att hämta kameran för att få de bulliga gulliga djuren på bild :)

Jobba, jobba, jobba...


Jobba, jobba..

Och jobba, jobba, jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar